Zaměstnání
Základní informace
Provozovatel sítě Zvěrokruh, společnost Samohýl group a. s. je moderní společností s významným postavením na velkoobchodním i maloobchodním trhu s chovatelským sortimentem v ČR. V regionu Semilska, kde má společnost sídlo, patříme k největším zaměstnavatelům.
Jednou z hlavních priorit akciové společnosti Samohýl group a. s. je spokojenost zaměstnanců, kteří jsou rádi součástí společnosti. Vítáme aktivní a zodpovědný přístup, pracovitost, schopnost týmové spolupráce a ochotu stále se učit a rozvíjet také proto, že i naše společnost se stále rozvíjí.
Díky pečlivému výběru nových kolegů a systému proškolování tvoříme efektivně fungující tým. Klademe velký důraz na osobní vzdělávání. Naši zaměstnanci se mohou spolehnout na zázemí stabilní, ryze české společnosti.
Pracovní nabídky
Programátor/programátorka pro Microsoft Dynamics NAV a 365 Business Central
Popis: |
Jsme česká rodinná firma s více než 30letou tradicí a hledáme tvůrčího kolegu nebo kolegyni do našeho IT oddělení podnikových aplikací.
Budeš se podílet na vývoji úprav pro naše ERP, CRM, WMS a další systémy na platformě Microsoft Dynamics NAV a 365 Business Central.
V čem nám můžeš konkrétně pomoci:
• vlastní vývoj a programování úprav systémů podle zadání • vlastní vývoj a programování datových výstupů, reportů a analýz nad databázemi systémů podle zadání • spolupráce s analytiky na návrhu řešení a přípravě zadání pro vývoj • spolupráce na vývoji úprav s dodavateli systémů • spolupráce na testování nových úprav • konzultace a podpora zaměstnancům a uživatelům systémů Co od tebe očekáváme:
• praktickou zkušenost s programováním v Microsoft Dynamics NAV nebo 365 Business Central a znalost jejich databázové struktury • praktickou zkušenost s programováním v SQL (tvorba dotazů) • znalost AJ alespoň na základní úrovni (čtení a porozumění odborné dokumentaci) • chuť učit se nové věci – technologie se prostě vyvíjejí a my s nimi Výhodou pro tebe může být:
• znalost Microsoft SharePoint nebo Microsoft Power BI • zkušenosti s programováním v některém z jazyků HTML/CSS, JavaScript, C#, .NET, C++, Java • znalost XML, EDI, integračních a internetových technologií • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni B1 a vyšší Co ti můžeme nabídnout:
• flexibilní pracovní dobu • kombinaci práce v kanceláři s home office • odborné vzdělávání, výuka angličtiny • zaměstnanecké benefity: notebook, mobilní telefon, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvky do benefitního systému Up (více www.upcz.cz), příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření, firemní společenské akce Jak u nás můžeš pracovat:
• pracovní poměr na plný nebo částečný úvazek • možná i spolupráce na IČ |
---|---|
Druh pracovního vztahu: | Hlavní pracovní poměr |
Obor: | Informační technologie |
Region: | Libovolný |
Analytik/analytička pro Microsoft Dynamics NAV a 365 Business Central
Popis: |
Jsme česká rodinná firma s více než 30letou tradicí a hledáme tvůrčího a komunikativního kolegu nebo kolegyni do našeho IT oddělení podnikových aplikací.
Budeš se podílet na implementacích a rozvoji našich ERP, CRM, WMS a dalších systémů především na platformě Microsoft Dynamics NAV a 365 Business Central.
V čem nám můžeš konkrétně pomoci:
• analýza potřeb a procesů naší firmy a jednotlivých oddělení • analýza potřeb našich zákazníků při využívání našich systémů (B2B/B2C portály a e-shopy, elektronická výměna dat) • návrh řešení a příprava zadání pro rozvoj informačních systémů a optimalizaci procesů • vyhodnocení a oponentura cenových nabídek od dodavatelů • spolupráce na realizaci a testování nových řešení • komunikace s dodavateli, řízení dodávek jejich prací • odborné konzultace a podpora zaměstnancům a zákazníkům Co od tebe očekáváme:
• praktickou zkušenost s implementací nebo rozvojem ERP, případně WMS • dobrou znalost Microsoft Dynamics NAV nebo 365 Business Central včetně jejich databázové struktury • znalost podnikových procesů, především obchodních a logistických • znalost databázových systémů a SQL (tvorba dotazů) • komunikační a prezentační dovednosti • schopnost vést a řídit menší tým lidí • chuť učit se nové věci – technologie se prostě vyvíjejí a my s nimi • znalost AJ alespoň na základní úrovni (čtení a porozumění odborné dokumentaci) Výhodou pro tebe může být:
• znalost Microsoft SharePoint nebo Microsoft Power BI • znalost programování v Microsoft Dynamics NAV nebo 365 Business Central • znalost XML, EDI, integračních a internetových technologií • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni B1 a vyšší • zkušenost s osobním řízením projektů Co ti můžeme nabídnout:
• kariérní postup na vedoucího oddělení, případně IT manažera • flexibilní pracovní dobu • kombinaci práce v kanceláři s home office • odborné vzdělávání, výuku angličtiny • zaměstnanecké benefity: notebook, mobilní telefon, služební auto, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvky do benefitního systému Up (více www.upcz.cz), příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření, firemní společenské akce Jak u nás můžeš pracovat:
• pracovní poměr na plný nebo částečný úvazek • možná i spolupráce na IČ |
---|---|
Druh pracovního vztahu: | Hlavní pracovní poměr |
Obor: | Informační technologie |
Region: | Libovolný |
Zaregistrujte se do databáze uchazečů
Pokud právě v nabídce nemáme žádné volné pracovní místo, nebo Vás žádná z nabízených pozic neoslovila, a přesto máte zájem pracovat ve společnosti Samohýl group a. s., zaregistrujte se do naší databáze uchazečů o zaměstnání. V případě, že Váš profil bude odpovídat požadavkům na některou z nově vypsaných volných pozic, pozveme Vás na pohovor.
Formulář pro uchazeče o zaměstnání
Kontakt
Tel: 481 653 111Tel: 481 653 152